perjantai 3. heinäkuuta 2015

Kickbike harjoittelua - mäkiloikat

Minulle on tullut kysyksiä, miten harjoittelen. Minun harjoitusohjelmani pohjautuu 800m juoksijoiden ohjelmaan, joita olen soveltanut Kickbike potkulautailuun.

Kuten videossa esitettävät mäkiloikilla olen korvannut alkuperäisessä harjoitusohjelmassa olleet mäkiloikat. Tämä treeni koostuu loikkien lisäksi  30-40 minuutista löysää potkimista ja päälle olen heitellyt 4 kg kuntopalloa tai 3 kg kuulaa.

Tämän harjoituksen teen nyt menossa olevalla kilpailuihin valmistavan kaudella (KVK) kerran viikossa maanantaisin. Tässä videossa potkin Palviaisen mäkeen, mutta normaalisti teen harjoituksen Puurtilan sillalla.

Äänimurheiden vuoksi video on tekstitetty savoksi, joten vastuu on katselijalla.
Tällä ja muillakin tulevilla videoilla potkutekniikkani saa kyseenalaistaa ja odotan mielenkiinnolla palautetta.

Tämä harjoitus löytyy myös Sports-trackeristä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti