maanantai 3. lokakuuta 2011

Kickbike Cross Max in memoriam

Muutaman vuoden minua hyvin palvellut Kickbike Cross Max siirtyi pois perheemme vahvuudesta. 















Lahdesta olit sinä tullut ja Lahteen sinä olet jälleen menevän. 

Sinun kanssasi olen kokenut kipeimmät ja pelottavimmat hetket.
Kauhulla muistelen alamäkiä, joissa sinä määräsit tahdin ja minä vikisin kyydissäsi.

Omapäisyytesi olet osoittanut heittämällä minut tangon yli pehmeään sammalikkoon.

Olemme yhdessä liukuneet alamäessä asfaltilla vieri vieressä, molemmat naarmuja saaden.
Olen kolhinut kylkiäsi kivikoissa ja juurakoissa sekä naarmuttanut astinlautasi talvisin kenkien nastoilla.

Tarjosit minulle myös onnellisia menestyksen hetkiä.
Pari maasto SM -mitallia sekä pääsimme yhdessä melkein kymppikerhoon sateisessa Vimpelinvaaran 6h MTB:ssä

Toivottavasti saat parempaa kohtelua ja vauhdikkaampaa menoa siellä jossain.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti